Måndag morgon

2013-06-17 09:20:12    Allmänt    Kost    2 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Godmorgon :)
Börjar dagen med en god frukost, snart ska jag städa lite och så senare ska jag iväg till mitt jobb ^^
Första dagen på jobbet idag, det kommer bli lite kul att få veta hur det är :)

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Pauline

Super fin blogg! :)

Svar: tack så mycket :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lillafrokenhurtig.blogg.se                2013-06-17 ♡ 12:27:50
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Carin Engström

sjukt fin blogg! vad har du för kamera? tacksam för svar <3

Svar: tack så mycket :)Jag har en canon eos 350D, inget jag rekommenderar om du ska köpa en kamera.
Den är inte speciellt bra
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://nattstad.se/carinengstrom                2013-06-17 ♡ 12:58:07
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------