250613

2013-06-25 11:34:43    Allmänt    Kost    Träning    3 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vaknade till inte de bästa vädret men tog mig ut ändå, blev en pw på ca 6km idag :)
Hittade även ganska mycket smultron som jag plockade med mig hem, de fick pryda min yoghurt ^^
Jobbar inte idag så ska till min älskling som jag inte sett på ett tag, hoppas på att det blir fin väder för de har poolen upp hemma hos henne nu :)
Ha en trevlig tisdag alla underbara läsare :)

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ emelie

Gott med smultron :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://thelifeofemme.blogg.se                2013-06-25 ♡ 13:41:32
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Mizca

Hej!
Ville bara säg att jag har lånat din gratis bloggdesign, ändrade bilderna bara.. Gillar den skarpt =) Tack så mkt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.mizca.se                2013-06-26 ♡ 09:59:32
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Tess

Vad gott det såg ur =)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://theresekostresa.blogg.se                2013-06-27 ♡ 23:30:22
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------