180613

2013-06-18 19:56:58    Träning    1 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
När jag kom hem efter jobbet tog jag på mig träningskläderna med en gång och körde mitt vanliga styrkepass.
Jag var redan lagom uppvärmd efter att ha cyklar 8km ganska så fort hem
Så träningen idag blev 8 km ganska lugn cykling, 8 km intensiv cykling och ett styrkepass med fokus på mage och rumpa :)

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Tess

Vilken härlig träning =)

Ser även bra ut =)

Svar: tack så mycket :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://theresekostresa.blogg.se                2013-06-18 ♡ 21:31:28
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------