Riktigt bra till riktigt dåligt

2013-07-25 20:34:05    Allmänt    0 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denna dag började riktigt bra med en båttur med en härlig familj och lite grillmys på brommös klippor.
Grillad korv med bröd och några bullar senare har jag så ont i magen så jag knappt kan gå.
Skulle jobba idag, började klockan sex.. men hade så ont i magen att jag spydde och fick ringa in min chef och åka hem..
Inge vidare. men nu, en kopp te och en skål glass med blåbär senare, mår jag mycket bättre och hoppas att inte värken kommer tillbaka. 
Hoppas ni haft en bra dag :)

ps. jag har lagt in en ny kategori som heter Q/A där kommer det komma upp lite svar på frågor som jag får ibland ^^

_______ Kommentarer ____________________________________