Lite om träning

2013-07-05 15:14:00    Tips    Träning    3 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har tiden gått och jag har kört mina tre minuter cykling.. kunde bara göra det i ca två och en halv vecka sen så skulle jag börja cykla till jobbet så det blev lite mer än tre minuter i veckan men ändå.
Jag har helt klart fått resultat av detta, som jag skrev i inlägget (som ni kan hitta här) så skulle jag testa att cykla och se ifall jag fick bättre kondition och det har jag fått :)

Glad över det ,och för att min spinningcykel har gått sönder, går jag vidare till nästa effektiva tränings metod.
World´s Fastest Workout
Det är ett pass på fyra minuter som ska bränna lika mycket kalorier som om man springer i 40-60min
Jag tycker det låter riktigt bra och det tar ju inte alls lång tid så det är något jag ser fram emot att prova :)

Här är en film på hur man ska göra :)

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Erica

Super fin blogg! :)

Svar: tack så mycket :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://photographlovely.blogg.se                2013-07-05 ♡ 16:43:04
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Evelina

Hej! Vilken fin blogg du har! Jag lånade en av dina designer som jag hittade på bloggdesign.nu och funderade lite över hur jag skriver in info om mig själv samt lägger in en "profilbild".

Tack på förhand och ta hand om dig!
Hälsningar Evelina

Svar: skriva om dig gör du i kodmallen startsida, bläddra ner till side och där står det skriv om dig/din blogg här.profilbilden ligger precis över pretentionen, men den måste du ändra i alla kodmallar.
bilden ska vara 200xp och länken till bilden skriver du i en kod som ser ut såhär
< img src =" här ska länken vara " >

Hoppas det hjälpte :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://zooot.blogg.se                2013-07-05 ♡ 20:53:39
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Evelina

Tack! Jag hittade på det precis efter att jag hade skrivit till dig. :) Ha en fin helg!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://zooot.blogg.se                2013-07-06 ♡ 09:26:53
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------