Happy and tired

2013-07-15 14:43:00    1 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Utan smink och de som är så skönt är att jag bara använd smink tre gånger under sommarlovet ^^)
Det är skönt med sommarlov, även fast allt jag gör ar att jobba och träna.
Men snart är det slut med jobbet och då blir jag helt ledig ^^ Då hoppas jag att solen visar sig lite så jag kan bygga på bärnnan som jag inte hunnit med än ;)
 
 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Anonym

Måste bara säga hur otroligt fin du är! Och vilken drömkropp du har! :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-07-22 ♡ 17:57:27
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------