Dance your ass of

2013-07-05 20:59:00    Tips    Träning    5 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
känner att det blev lite många träningsinlägg idag men det är ju också det ända jag gjort idag ^^
Det började med 4 minuters träningspasset, sedan körde jag mitt vanliga styrkepass och så stretchade jag lite :)
Sen så kom det så bra och svängiga låtar så jag började dansa.. jag tog upp mina hantlar och dansade omkring som en idiot ^^ riktigt kul och bra träning. Jag höll säkert på i 40 min om inte mer, brända nog några hundra kalorier under tiden :)

Jag tycker att ni borde prova att dansa omkring så, det är väldigt jobbigt men det är kul så man vill inte sluta.
Om du inte har ett par hantlar så spring och köp ett par. Mina väger ett kg styck och det är precis lagom när man ska dansa omkring :)

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Celina

Tack desamma hörru! :)
Celina R.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://celinastyle.blogg%2Cse                2013-07-05 ♡ 23:26:58
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Celina

Tack desamma hörru! :)
Celina R.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://celinastyle.blogg.se                2013-07-05 ♡ 23:27:10
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ elin

14 dagar är rek. och jag efter fyra dagar känner att det är nog faktiskt så. Sedan finns det folk som har detta som sin livsstil men då tillsätter lite protein och tvärtom, människor som tillsätter näring via "medel" och istället bara äter frukt/grönsaker. men 14 dagar om man bara gör det tillfälligt!! :)

Svar: okej tack för svar :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://ohlady.blo.gg                2013-07-05 ♡ 23:29:40
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Marlene

Tack! Du har en jätteinspirerande blogg.

Svar: tack så mycket :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://mallanistheshit.blogg.se                2013-07-06 ♡ 08:17:04
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Amalias.Se-fotogalen liten människa

Några planer för sommaren?
Å du, lust med bloglovin-byte?
Kramis!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://amalias.se                2013-07-06 ♡ 23:33:59
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------