I like my money right where I can see it hanging in my closet

2013-08-08 12:02:00    Outfit    1 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Detta är vad jag har på mig idag ^^
Först hade jag på mig mina nya boyfriend jeans och en vanlig vit t-Shit, åkte sedan till väla och fick med mig
tre nya fina tröjor hem :) böt sedan till de jag har på mig nu, svarta denim jeans och en transparent skjorta från bik bok


_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Elin Johansson

Hej! Skulle inte du vilja göra en design åt mig? Du verkar super duktig! :) Kram

Svar: Gör inte mer personliga designer nu när skolan börjar tyvärr, jag kommer inte att ha tid :/
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://johanssoneeliin.blogg.se/                2013-08-18 ♡ 19:19:32
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------