Here we go

2013-08-04 10:59:53    Allmänt    0 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej hej hallå :)   
Jag har planerat mina sista veckor av sommarlovet rätt så väl och jag lär aldrig ha ingenting att göra ^^
Idag ska jag åka till min syster och stanna där över natten, sedan imorgon så åker jag till min morfar :) Det ska bli kul att komma hemifrån lite och få göra lite annat än att bara jobba ^^
Jag stannar där tills fredag och detta kan betyda att det inte blir någon superbra uppdatering här den veckan men ska föröka. Förhoppningsvis har jag massor med fina bilder att isa när jag kommer hem ^^
 
ursäkta för dåliga mobil bilder på en nyduschad jag men har redan packat ner kameran ^^
p.s. ni som har skrivit mail till mig om designer och så så får ni vara lite snälla och vänta tills jag kommer hem, jag har inte med min dator så kan inte fixa med designer när jag är borta :)
 
Ha en toppen dag alla :)

_______ Kommentarer ____________________________________