Lördag morgon

2013-06-15 10:21:29    Kost    4 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min frukost idag, två riskakor och ett glas med yoghurt :)
känner mig ganska slö idag men funderar på att ta mig up på en pw sen, skulle vara härligt att bara va ute lite ^^

 

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ H A N N A

Jag måste bara säga att jag älskar din blogg! Den känns så himla professionell och noggrann!

Svar: tack så mycket :) vad glad jag blir :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://hannamikaela.blogg.se                2013-06-15 ♡ 13:31:45
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Josefine Gerdtman

Superfin blogg! Älskar den, borde kika in oftare ;)
Skulle du kunna kika in på min blogg och ställa några frågor i min frågestund? Hade vart supersnällt! xoxo

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://jooss.blogg.se/                2013-06-15 ♡ 19:33:45
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Emma Mattsson

sv, åh tack snälla! :')
guuu va fin blogg, och åh va gott det såg ut :D kram

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.emmwah.webblogg.se                2013-06-15 ♡ 22:23:27
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ frida

bloglovinbyte?:) kommentera om du lägger till mig så lägger jag till dig med, och inte "unfollowa"

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://fridalexandra.blogg.se/                2013-06-16 ♡ 13:48:53
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------