Något nytt

2013-06-09 17:57:57    Design    4 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag känner för att göra en ny design :)
Inte åt mig för jag är väldigt nöjd med min men jag vill göra en ny för jag tycker det är kul att sitta med alla koder ^^

Är det någon där ute som känner att de vill ha en ny design till sin blogg så är det bara säga till :)
Skicka vad din blogg heter och lite hur du vill att det ska vara, gärna vilka färger du vill ha och så :)

Helt gratis eftersom jag inte gör de bästa designer ^^
min mail ifall ni inte vill kommentera här,   [email protected]

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ emelie

SV: Följer dig nu med :)

Du får gärna göra något med min blogg om du vill, skulle vilja ha det lite annorlunda i menyn. Vill ha kvar den svarta bakgrunden bakom texterna i själv rubrikerna i menyn men annars är det rätt så fritt fram och fixa och trixa om du vill med menyn och säg gärna till om du har någon annan idé också ^^

Har ändrat mitt lösenord tillfälligt också så att du kan fixa ^^ Lösenordet står i mailrutan

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://thelifeofemme.blogg.se                2013-06-09 ♡ 20:17:23
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ emelie

- Ett litet tillägg. Du får gärna fixa några fina kommentarsboxar också för jag är inte jätte nöjd med dem som jag har nu ^^

Svar: jag ska försöka fixa det så snart jag kan :)Jag ser tyvärr inte lösenordet, du måste skicka det till mig på annat sätt
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://thelifeofemme.blogg.se                2013-06-09 ♡ 20:18:22
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ emelie

Har du någon mail jag kan skicka det till då? ^^

Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://thelifeofemme.blogg.se                2013-06-09 ♡ 21:25:03
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ kate

hej ! din blogg är också jätte fin :) kan du skriva om min blogg i din blogg och tipsa dom lite om min blogg puss skulle blr jätte glad <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.harbolfanta.blogg.se                2013-06-10 ♡ 14:42:28
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------