Måndag morgon

2013-06-24 11:36:13    Allmänt    Träning    3 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Började min morgon i träningskläderna :)
Tog en pw på ca 3 km, kunde inte gå så långt för min hund hade sprungit efter mig utan att jag märk de så kunde inte gå med honom på vägen utan koppel. 
Efter promenaden blev det lite styrketräning och sedan in i duschen :)
Nu sitter jag och äter frukost, ska snart fixa min lunch och sedan blir det att cykla iväg till jobbet :)
Ha en trevliga dag :)

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ liana

Okej,tack snälla! :D Men är hemsidan gratis? :D Din design som jag har på min blogg (men även din) är super snygg! :D Är den bilden 300px? :D

Svar: förstår inte riktigt vad du menar, vilken hemsida och vilken bild? :)Den sidan där du laddade ner designen är helt gratis om det va den du mena :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://lianass.blogg.se                2013-06-24 ♡ 18:02:56
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Nibras - Fotograf

SVAR: Tack detsamma :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://nibras.blogg.se                2013-06-24 ♡ 18:38:22
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Sarah

sv: Tack så mycket, detsamma! :D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://sarahsphotography.blogg.se                2013-06-24 ♡ 20:35:03
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------