Nytt mobil skal

2013-07-10 14:35:00    Allmänt    1 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beställde ett nytt skal och ettt träningsarmband till min mobil :)
Skalet är jätteskönt att hålla i och träningsarmandet är bara toppen att ha :) det är så skönt att slippa hålla mobilen nrä jag är ute och går ^^

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ mathilda

jag har laddat ner din design, till min blogg och undrar hur jag tar bort headern och byter till en annan? tacksam för svar!

Svar: Det ska finnas instruktioner för de i en mapp bland koderna
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
               2013-07-10 ♡ 16:35:55
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------