Köpenhamn

2013-08-07 19:12:00    Allmänt    Foto    0 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här kommer det lite mobilbilder med kass redigering från idag ^^
Idag åkte jag, min morfar och hans fru över till Danmark och ner till Köpenhamn :) det va riktigt fint och kul att gå omkring där, jag tog en del bilder med min kamera men de får ni inte se förän jag kommer hem ^^

Vi började med att åka färjan över från Helsingborg till Helsingör och sedan tog vi tåg ner till Köpenhamn. Vi åt en väldigt god lunch innan vi fortsatte gå runt i staden. Trots att det var på ett ungefär hundra grader i solen så va det skönt att gå ^^ det blev lite struligt med tåg och så men annars så gick det bra :)

Den första bilden är tagen i Helsingborg resten är från Danmark :)

 

_______ Kommentarer ____________________________________