Frukost som den ska vara

2013-08-02 09:51:00    Allmänt    Kost    3 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag är så glad att jag hittade receptet på frallorna, det är så underbart att kunna äta bröd till frukost igen ^^
De är så goda och samtidigt rätt så nyttiga, hur perfekt?
Det är dock lite vete i müslin men jag orkar inte bry mig så mycket om det..
En bra start på dagen och senare ska jag iväg till mitt jobb, fick reda på att jag kunde jobba ännu en vecka och det funderar jag på att göra ^^ skulle vara bra med ännu lite extra pengar :)

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Halima

Fin blogg kolla gärna min blogg som heter halimass.bloggplatsen.se.
// Halima

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://halimass.bloggplatsen.se                2013-08-02 ♡ 19:21:00
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ Hanna

Gud såå goda dom ser ut! Jag snor receptet =)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.hannassagoland.blogg.se                2013-08-13 ♡ 14:12:56
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
▲ fanny selmersson

Åhh såg inte helt dumt ut det där!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://fannyselmersson.blogg.se                2013-08-13 ♡ 14:20:23
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------