Dagens

2013-08-05 10:13:33    Outfit    1 Kommentarer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Godmorgon :)
Idag bär det av mot Helsingborg ^^ detta är vad jag har på mig idag, fick en hel hög med kläder av min syster så blev tvungen att packa om min väska ^^ tröjan jag har på mig ä ett av flera fina plagg jag fick :)

_______ Kommentarer ____________________________________
▲ Anna

Hej Kimm! Jag behöver hjälp! Jag laddade ner din fina bloggdesign men jag försöker fixa så att texten inte sitter bredvid bilden, hur får jag den under bilden? snälla hjälp!!

Svar: Vet inte hur man fixar det, märkte att det blev så när man inte hade tillräckligt breda bilder. Vänta tills veckan är slut så har jag nog en bra lösning :)
Kim

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://annasaxen.blogg.se                2013-08-06 ♡ 10:15:25
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------